понеділок, 29 серпня 2011 р.

Блокнотик




Хочу розповісти про свій перший блокнотик "з нуля".
На це мене надихнув ось цей МК.
Мій блокнот формату А5 на 30 сторінок.
Обкладинка блокнота обтягнута тканиною, прикрашена паперовими квітами, гачкованим кружевом, різними обривками паперу, стразіком і зав"язується атласною лєнтою. Все це пристрочено на швейній машинці.
Блокнот тримається на кольцах, які я сама зробила з підручних матеріалів і пізніше ще розкажу про них.
На кольці маленький тег, який я прив"язала ленточкою і прикріпила маленький листочок.
Всередині блокнота сторінки зістарені кавою за допомогою кухонної губки. Від неї навіть де-не-де полишалися круглі плямки кави, так як вона з випуклостями)
Ось так я оформила форзаци:
І зворотня сторона блокнотаНу от і все. Хотілося би почути Ваші відгуки про мій перший блокнотик! Буду з нетерпінням чекати))

0 коментарі:

Дописати коментар

♥З любов"ю Vesnywka♥

Шукати в цьому блозі