неділю, 4 березня 2012 р.

Подарунки до 8го березня. Тиждень 2й

 Привіт усім! Швиденько покажу що я зробила до завдання Проект "Подарки к 8 марта". Вторая неделя: открытка + разделочная доска
Завданням було зробити листівку з використанням пінопласту. я його використала для декору клітки і обліпила гілочку пінопластом
А ще потрібно було задекорувати кухонну дошку. Ось, що у мене вийшло:

Спочатку я обклеїла мокрою салфеткою, потім покрила акриловою фарбою двома відтінками коричневого, ну і пройшлася легенько білою фарбою. Рамочка для фото на синтепоні. А жирафика, вже давніше, я зробила з соленого тіста. Нарешті дочекався свого часу))
А канцелярські цвяшки, ще не забиті добре, бо не хочемо дитину розбудити))) тому вони на фото такі кривенькі вийшли) На них можна буде щось вішати, можливо буде місце для ключів.

Ось такий коротенький пост) коментуйте, критикуйте) Дякую!

0 коментарі:

Дописати коментар

♥З любов"ю Vesnywka♥

Шукати в цьому блозі